Kauza Terezka II. aktualizace 12.10.07
Soudce Sládek je neuvěřitelná kreatůra!
Terezka je zavřená již 60 dní!
Jak rozhodla kreatůra Sládek - zde (v 10.minutě zpráv)
Tohle je už do nebe volající zvůle, co tento člověk ukazuje, protože o co mu jde - to tam bude to dítě držet tak dlouho, až se najde soudní znalec, který napíše posudek podle jeho představ, tedy tak, že označí Terezku za nesvéprávnou, nemocnou, trpící syndromem nevím čeho, aby v zastoupení \"štrasburského klanu\" mohl vítězoslavně prosadit svoje a odrovnat matku Terezky, vůči které nepokrytě dává najevo svoji podjatost a Terezku od ní vítězoslavně odervat?
Kolik je u nás celkem soudních znalců, jejichž posudky bude muset Terezka projít, dokud nebude pan soudce spokojen,když zatím prošla jenom pěti? Jak dlouho se tady bude trpět tato soudcovská zvůle, kterou tato kreatura uplatňuje z titulu nedotknutelnosti moci?
A vy všichni pánové, kteří tady tak duchaplně rozvíjíte teze o ovlivňování dětské mysli a zavrhování jednoho rodiče tím druhým, a plivete tady zášť na matku, protože stejně jako nezaměstnaný pan Choc si tady přihříváte polívčičku za svoje životní ztroskování a uražené mužské ego, se jděte "vycpat", protože jestli vám to alespoň trochu myslí, tak by vám mělo být naprosto jasné, že problém Terezky se dostal už někam úplně jinam.
Tady se jedná o násilí, páchané protiprávně na dítěti zneužíváním soudcovské pravomoci, které zůstává nadále bezdůvodně zavřeno jenom proto, že se ještě nenašel soudní znalec, který by napsl posudek tak, jak to chce tento soudce, aby si mohl vykompenzovat svůj vlastní komplex a napravit si své zjevně pošramocené mužské ego, a tak se rozhodl, že si ho vykompenzuje na této ubohé holčičce a její matce za podpory stejných životních ztroskotanců, jako je zřejmě on sám!
Jak dlouho bude v tomto státě existovat takový absurdistán, kdy je žena považována pomalu za zločince jenom proto, že přivedla na svět dítě a že se rozešla s partnerem, který ve své roli, která mu v rodině náleží, selhal?
Pokud to půjde takhle dál, radím všem mladým ženám a potencionálním matkám, aby si v budoucnu raději pořizovaly děti bez identifikace biologického otce a spolehly se samy na sebe a matky ještě malých synů vyzývám, aby je vychovaly tak, aby se jednou s nimi jejich partnerky nemusely v budoucnu rozcházet a aby plnili v rodině úlohu, která jim náleží, ale která je u generace současných čtyřicátníku a výše poněkud deformována.
A teď vy všichni, jejichž ega jsem se opět dotkla, mi to nandejte - huráá do toho!
Renata S.
_________________________________________
Aktualizace 11.09. - Klikejte zde *** !!!
Nebylo zjištěno, že by otec dívku týral či dokonce pohlavně
zneužíval, a proto nemá žádný rozumný důvod ho nenávidět a ignorovat ho.
Myslím, že dvouměsíční pobyt v psychiatrické léčebně v době prázdnin by byl pro
dívku nejvhodnější, aspoň by nezameškala školu.
Když by ji tam dokázali napravit hlavu, mohla by se po dvou měsících vrátit
domů, když ne, musel by se zde její pobyt patřičně prodloužit. Pokud by byla
pořád tvrdohlavá, doporučoval bych vůči ní použít i tvrdší metody, které má
psychiatrická léčebna k dispozici, například skotské střiky.
Nikdo po ní přece nechce, aby otce přímo milovala, ale aby si ho vážila a
respektovala ho a jednala s ním jako se svým otcem a nechovala se k němu tak,
jako by to byl pro ni úplně cizí člověk!
Novější aktualizace zde*****!!!!!
Nejnovější aktualizace zde******!!!!!!
_________________________________________
Komentáře
Přehled komentářů
alias Ronin či alias sám pan Choc! Jasně, že jsem pro Vás semetrika, drzá a hubatá divná "dáma", protože jak říká staré a osvědčené přísloví, "pro pravdu se člověk vždycky nejvíc zlobí", zvlášť, když pomalu, ale jistě a s "porodními" bolestmi, začíná vycházet na povrch! A je-li mylná, vždy je možnost ji vyvrátit, ale zatím se jí díky jistým kreatůrám nedaří ani prosadit, ale ani vyvrátit!
To Delfin
(Renata S., 7. 9. 2007 9:59)Osobně mi samozřejmě po tom nic není, ale veřejně mě pobuřuje fakt, že si jeden nezaměstnaný pán se zhrzeným egem může dovolit financovat drahého advokáta za účelem likvidace matky jejich (bohužel pro to dítě)společného dítěte,převyšující jeho samotného vzděláním a ekonomickou zdatností, díky které má Terezka dokonalé zázemí a všechno rovnocenné, jako ostatní děti, a o jejíž bezchybné péči mluví samy za sebe výsledky Terezky ve škole i v jejích zájmových aktivitách, přičemž sám tento pán se na ekonomickém zajištění dítěte podílí pouze směšnou almužnou ve formě 1500,-- Kč výživného a jehož zvýšení považuje za diskriminaci mužů, která by dle něho měla být odstraněna nejlépe transformací takovýchto pro praktický život nepoužitelných pánů na "maminky v kalhotech", vyživované transformovanými "tatínky v sukních"! A pobuřuje mě fakt, že to náš servilní národ, který si zametá pouze před vlastním prahem, toleruje tím, že umožní zastupování našeho státu hulváty, kteří schvalují zákony, umožňující pověřovat funkcí soudců s nedotknutelnou pravomocí kreatůry, které tuto moc zneužívají pro týraní maminek a jejich dětí vytvářením umělých kauz na základě nepravdivých diagnóz, kde náklady na jejich vyhotovení a léčení se nestydí financovat ze státní pokladny. Vede-li taková kauza k výsledku bezprecedentní kriminalizace dítěte, iniciovaná evidentní podjatostí soudce, vybuzeného ještě více skutčností, že i soudní znalci potvrzují, že vztah mezi matkou a Terezkou je zřetelně pozitivní s rysy vzájemné závislosti (viz dnešní Právo), která není dána ničím jiným, než přírodními zákonitostmi (viz příspěvek Patricie),aby soudce výhradně vyhověl otci, který kriminalizaci pod vznosným názvem "léčení" sám navrhnul (potvrzeno samotným advokátem otce v článku AHA ze dne 28.8.2007), Terezce na prázdniny odjet znemožnil a nechajíc ji uvězněnou v "léčebném kriminále" sám na dovolenou odjel,a toto léčení bude hradit soud,tak v čem všem kromě toho, aby Terezka pokud možno nebyla s matkou a aby jí soudce za podpory terapeutů matku z hlavy vygumoval, ještě soudce otci vyhovoval a kromě toho proč a za co?
Renata
(Delfin, 7. 9. 2007 5:31)Ta vase konspiracni teorie o financnich moznostech p.Choce a nasledne, ze to snad financuje soud, je otresna. Co je vam potom, kde ten pan bere penize na advokata a dovolenou?
Renata
( tDeDelfinTty T, 7. 9. 2007 5:23)Renata je neuveritelna semetrika, hubata a drza, jeji clanek a odpovedi postradaji jakoukoliv objektivitu, divna to "dama"..
Souhlas s Renatou a Vlastou
(Patricie, 6. 9. 2007 19:09)
Je jasné, že dotace z EU pro různé zájmové skupiny nikdy nesmrdí a zhrzených pánů funguje v naší zemi taky slušné množství. Oni pánové totiž nevědí, že existuje mateřský pud, což je atavismus, zděděný po dávných prapředcích. Jen ať se podívají na některé přírodopisné pořady v TV, kde zvířecí samice (včetně lidoopů) bojují o svá mláďata, mnohdy i se samci. Tak to prostě je a žádná pořádná ženská se svého dítěte jen tak nevzdá. Pro některé mužské jsme jen kvokající slepice a nejraději by celé 20. století vymazali z dějin lidstva, protože v tomto století se začaly ženy emancipovat a pomalu se vymaňovaly z područí mužů - pánů tvorstva. Paradoxem ovšem je, že k tomu přispěl komunistický systém - viz 50. léta: ženy na traktory a do dolů, do fabrik atd., domácnost bude osvobozená, žádné vaření a mytí nádobí ...
Ono to jednou dopadne tak, že ženské se prostě budou sichrovat, zůstanou svobodné a případné těhotenství raději před přítelem utají, aby pak neměly problémy jako p. Smutná.
To Renata
(Vlasta, 6. 9. 2007 12:05)
Domnívám se, že za kauzou Terezka jsou tyto aspekty:
1) Zájmy různých skupin lidí, různých znalců, poradců, majitelů, kteří si "brousí" zuby na dotace - aby měli zdroje na udržování mechanismů pro "potenciální" případy typu kauza Terezka.
2) Dále zášť malé skupiny zhrzených otců (jsou obvykle hodně zhrzeni proto, že "musí platit" a že ženy, podle nich, chtějí daleko více peněz, než oni-muži jsou schopni a mnohdy ochotni dobrovolně dát. Nikdo mne nepřesvědčí, že za jednáním tatínka typu Terezina otce je něco jiného jak zhrzené EGO, což obvykle nejvíce lne k jistotám typu - peníze a čím více po nich prahne, tím méně jich dostává:-))
3) Naprostá neúcta dvou dospělých lidí k sobě - podporovaná především soudním systémem. Oba rodiče spolu komunikují jen přes právníky, soudce s nimi jedná přes právníky. Jak mohou k sobě nalézt ty dva především cestu, když jim do toho mluví kde kdo? Nyní je to už tak rozběhlé, že to nelze zvrátit "normální" cestou. Proto by mělo dojít k tomu, co navrhuji níže - v příspěvku "pohled daňových poplatníků".
Pohled
(Renata S., 6. 9. 2007 10:15)A přesto, že pan Choc skutečně nezaměstnaný je, může si dovolit platit jistě ne levného advokáta, zrovna tak jako dovolenou, na kterou odjel v době, kdy nechal Terezku zavřenou a která ho jistě také něco stála! Tak kdopak asi za tím vším financováním stojí? Snad ne soud, který bude platit pobyt Terezky v Olivově léčebně. Takže pomalu docházíme k závěru, že my, daňoví poplatníci, zřejmě sponzorujeme několik hulvátů, kteří si vzhledem ke svojí nepoužitelnosti v praktickém a reálném životě postavili svojí existenci a kariéru na uměle vykonstruované kauze, zaštiťované strnulým zákonodárstvím, zaručujícím nedotknutelnost těchto hulvátů ve funkci soudců!
Pohled ze strany daňových poplatníků
(Vlasta, 5. 9. 2007 22:45)
V době, kdy ministr Júlinek neváhá nechat i za malé děti platit v ordinaci peníze - aby zbytečně pacienti nezneužívali zdravotnictví, v době, kdy se začne prodražovat vše, aby se zaplatili dluhy, v době, kdy soudy neví z čeho zaplatí účty za elektřinu, tak v této době soudce Sládek mrhá penězi na léčení neexistující diagnózy : syndromu zavrženého rodiče. Co už nás, poplatníky, stálo asi celé to jeho vystoupení za právo otce? Pan soudce se zřejmě polekal, že by musel být odpovědný za Štrasburská doporučení a tak nechá nejprve kauzu vléct, pak dítě nechá zavřít na psychiatrii, když mu náš prezident s jemně zdviženým obočím dá najevo nelibost, tak psychiatrii "škrtne" a šoupne předmět sporu do léčebny pro respirační choroby..
Nyní tedy předmět sporu vypustil ven, ale hrozí, že za 2 měsíce rozhodne dál..dál nás všechny poplatníky stojí ambulantní léčba něčeho, co nepotřebuje léčit nýbrž:
1) Potřebuje vyměnit soudce, který zcela evidentně svými rozhodnutími poškozuje soudnictví, zesměšňuje je a je očividně zcela neschopen případ někam dovést - tedy rozumně a tak z 10 ti leté holčičky udělá věc, se kterou manipuluje
2) Otec, který nechá dítě místo prázdnin zavřít do léčebny by se měl na příkaz jiného soudce minimálně 2 měsíce léčit rovněž v nějaké takové léčebně a to prací - odpracovat ten svůj nápad - nejlépe v Olivovně a ta by pak měla vrátit státu peníze za údajné léčení Terezky..
3) Poté by se měli pravidelně otec s matkou Terezky učit vzájemné úctě a porozumění - ovšem nelze říci u koho, když v tomto státě se i premiér chová jako hulvát - třebas se najde nějaký pedagog, který by je to naučil (já znám minimálně 3 takové). A tuto výuku by měli každý hradit na půl. Je-li možné věřit internetu, pak údajně je pan Choc nezaměstnaný, takže by si měl nejprve najít zaměstnání a pak plýtvat našimi penězi na soudní spor o něco, co si zavinil minimálně z poloviny sám..
4) Nu a až se rodiče naučí k sobě chovat jako dva dospělí a slušní lidé, pak už není třeba žádného soudce.
Závěr: Soudce nemusel plýtvat státními penězi, kdyby plýtval energií na myšlení. Vzhledem k tomu, že jsou v tomto státě soudci nepostižitelní, byť zesměšńují ostatní soudce svým působením, pak na to doplácí jak 10 ti leté dítě, tak my všichni ostatní
to ronin
(donQ, 5. 9. 2007 10:33)Se divím, že sem lezete.Tady rozumové argumenty neplatí, tady se musí kvokat do rytmu a přesně podle zákonů slepičího hejna:Kdo je jiný je uklován.A o těch uražkách máte pravdu, není argument, je nadávka.
Ronin píše
(BarraBarra, 5. 9. 2007 1:13)něco o tom, že my jsme trauma neprožili. Ve srovnání s ním asi ne dostatečná. Prosím Vás ( všimněte si, že mu vykám ), pane Ronine, jděte k psychiatrovi a svými projevi histrionství zde přestaňte ukazovat, jaký jste supercitlivý chlap, který přeje všem aby se ukázali v tom nejlepším světle a dítě by dal nejradši do děcáku rovnou, než by ho měla matka.
Ronine.
(Jan Havel, 4. 9. 2007 20:51)
i jeden pán s knírkem si kdysi dovolil jen mít názor, a kdyby mu tenkrát někdo včas nakopal prdel, nemusely být miliony mrtvých!
Proto nám všem poděkuj, udělali jsem to tady pro tebe a tvoje potomky zadarmo a rádi!
A tykání je v diskuzích normální, jestli se ti to nelíbí, tak se tady neponižuj a jdi tam, kde ti vykají a klaní se ti ze strachu po pás :)
I když... jsou tu lidé, kterým vykám, protože si jich vážím pro jejich vlastnosti.... ty to bohužel nejsi, musím souhlasit totiž tady s kofolou, že zřejmě nejvíc by se ti ulevilo, kdybys "něžně" zkopal nositelku dělohy, kterou máš ve svém domácím inventáři, když už nemůžeš paní Renatu :o)))
Pro Renatu S. - už se podařilo
(Patricie, 4. 9. 2007 20:03)Pochopitelně, že jsem klikla na e-mail, ale můj stařičký PC odmítal napoprvé přijmout aplikaci M. Outlook, musela jsem mu domluvit. Chyběla mi právě ta přímá adresa (atllanka@ladymail.com).
Pro Patricii
(Renata S., 4. 9. 2007 19:55)
Děkuji, zapíši
si Vaši adresu, ale pokud budete chtít kontaktovat atllanku, vyjeďte nahoru a vlevo podél mého článku jsou různá témata a poslední je e-mail, na ten klikněte a objeví se Vám stránka s mail me, na to klikněte a otevře se Vám stránka pro psaní mailu nebo
napište na adresu atllanka@ladymail.com
p.Renatě
(Kofola, 4. 9. 2007 19:44)Že by sám velký Choc? Možné je všecko. Ale určitě by se mu ulevilo, kdyby "něžně" zkopal nositelku dělohy,kterou má ve svém domácím inventáři, když už nemůže Vás :o)))
Ještě pro Renatu S.
(Patricie, 4. 9. 2007 19:42)Nemůžu se dostat na vedení atllanky, proto posílám svůj mejl: patricie8@centrum.cz
Pro Kofolu
(Renata S., 4. 9. 2007 19:38)Upřímně Vám řeknu, že už mi takových lidí typu Ronina začíná být skoro líto, protože pokud ho tato diskuse dokáže takhle neskutečně vytáčet a přitom to hlavní - uvěznění malého nevinného dítěte - záměrně ignoruje nebo prostě nechápe, nejspíše trpí nějakou úchylkou a možná za to ani nemůže. Jisté však je, že ho to irituje způsobem, jako kdyby sám něčím podobným prošel nebo sám něco takového druhému způsobil - třeba i vlastnímu dítěti, kdo ví? Není to náhodou sam pan Chod?
A zase se Ronine
(Renata S, 4. 9. 2007 19:27)jenom zlobíte a reagujete popudlivě, protože Váš názor, kterým schvalujete Vy výpady o přechodech, dělohách, hysterkách, gumování mozku dítěte matkou apod. a ženy evidentně nenávidíte, je pro soudné lidi prostě neakceptovatelný! Asi to ani jinak neumíte, a proto Vám nezbývá nic jiného, než se prostě jenom zlobit.....
p.Renatě
(Kofola, 4. 9. 2007 19:21)Nedokážu to okomentovat s takovou noblesou jako Vy, tak to zkusím "po svojemu": Ten až dostane rozum,tak se samou radostí zase zblázní, takže výsledek se zase bude rovnat nule... :o)))
To Delfin II.
(Renata S., 7. 9. 2007 10:06)