Kauza Terezka II. aktualizace 12.10.07
Soudce Sládek je neuvěřitelná kreatůra!
Terezka je zavřená již 60 dní!
Jak rozhodla kreatůra Sládek - zde (v 10.minutě zpráv)
Tohle je už do nebe volající zvůle, co tento člověk ukazuje, protože o co mu jde - to tam bude to dítě držet tak dlouho, až se najde soudní znalec, který napíše posudek podle jeho představ, tedy tak, že označí Terezku za nesvéprávnou, nemocnou, trpící syndromem nevím čeho, aby v zastoupení \"štrasburského klanu\" mohl vítězoslavně prosadit svoje a odrovnat matku Terezky, vůči které nepokrytě dává najevo svoji podjatost a Terezku od ní vítězoslavně odervat?
Kolik je u nás celkem soudních znalců, jejichž posudky bude muset Terezka projít, dokud nebude pan soudce spokojen,když zatím prošla jenom pěti? Jak dlouho se tady bude trpět tato soudcovská zvůle, kterou tato kreatura uplatňuje z titulu nedotknutelnosti moci?
A vy všichni pánové, kteří tady tak duchaplně rozvíjíte teze o ovlivňování dětské mysli a zavrhování jednoho rodiče tím druhým, a plivete tady zášť na matku, protože stejně jako nezaměstnaný pan Choc si tady přihříváte polívčičku za svoje životní ztroskování a uražené mužské ego, se jděte "vycpat", protože jestli vám to alespoň trochu myslí, tak by vám mělo být naprosto jasné, že problém Terezky se dostal už někam úplně jinam.
Tady se jedná o násilí, páchané protiprávně na dítěti zneužíváním soudcovské pravomoci, které zůstává nadále bezdůvodně zavřeno jenom proto, že se ještě nenašel soudní znalec, který by napsl posudek tak, jak to chce tento soudce, aby si mohl vykompenzovat svůj vlastní komplex a napravit si své zjevně pošramocené mužské ego, a tak se rozhodl, že si ho vykompenzuje na této ubohé holčičce a její matce za podpory stejných životních ztroskotanců, jako je zřejmě on sám!
Jak dlouho bude v tomto státě existovat takový absurdistán, kdy je žena považována pomalu za zločince jenom proto, že přivedla na svět dítě a že se rozešla s partnerem, který ve své roli, která mu v rodině náleží, selhal?
Pokud to půjde takhle dál, radím všem mladým ženám a potencionálním matkám, aby si v budoucnu raději pořizovaly děti bez identifikace biologického otce a spolehly se samy na sebe a matky ještě malých synů vyzývám, aby je vychovaly tak, aby se jednou s nimi jejich partnerky nemusely v budoucnu rozcházet a aby plnili v rodině úlohu, která jim náleží, ale která je u generace současných čtyřicátníku a výše poněkud deformována.
A teď vy všichni, jejichž ega jsem se opět dotkla, mi to nandejte - huráá do toho!
Renata S.
_________________________________________
Aktualizace 11.09. - Klikejte zde *** !!!
Nebylo zjištěno, že by otec dívku týral či dokonce pohlavně
zneužíval, a proto nemá žádný rozumný důvod ho nenávidět a ignorovat ho.
Myslím, že dvouměsíční pobyt v psychiatrické léčebně v době prázdnin by byl pro
dívku nejvhodnější, aspoň by nezameškala školu.
Když by ji tam dokázali napravit hlavu, mohla by se po dvou měsících vrátit
domů, když ne, musel by se zde její pobyt patřičně prodloužit. Pokud by byla
pořád tvrdohlavá, doporučoval bych vůči ní použít i tvrdší metody, které má
psychiatrická léčebna k dispozici, například skotské střiky.
Nikdo po ní přece nechce, aby otce přímo milovala, ale aby si ho vážila a
respektovala ho a jednala s ním jako se svým otcem a nechovala se k němu tak,
jako by to byl pro ni úplně cizí člověk!
Novější aktualizace zde*****!!!!!
Nejnovější aktualizace zde******!!!!!!
_________________________________________
Komentáře
Přehled komentářů
nejvíce pošahaných a naprosto empatii postrádajících lidí sedí právě na úřadech - říká se jim státní slouhové. Nic neumí, nic nedokázali, tak buzerujou ty, co něco umí a dělají: "Jak si totiž občané můžou myslet, že by něco mohli!, na co oni sami - všeznalí úředníčci nepřišli!"
To co státní slouhové - potažmo "soudce" Sládek a ostatní příznivci této obludy, jakož i ta aktivistka Samková vyvádějí, nemá obdobu - je to plivanec do tváří těm, kteří si je v dobré víře ze svých daní - a tedy svou prací, platí!
A štrasburští tatíci? - To je spolek "Psychopati všech zemí - spojte se!"
Hezký den a "Ole, ole, vyhrajeme!" - Vladimír J.
Otřesný názor - jak léčit syndrom
(Vlasta, 11. 9. 2007 8:02)
Otřesný názor, jak léčit Terezku, navrhl i nějaký bývalý dětský psychiatr :
http://www.cchr.cz/cchr.php?display=clanek&ID=196
Zastavme plíživé šílenství!
Pro Renatu S.
(Patricie, 11. 9. 2007 0:16)Máte pravdu, svérázných extrémistů, kteří si pletou svobodu s anarchií, je v ČR hodně. Na stránkách www.cchr.cz můžeme také číst názor jednoho psychiatra (viz Tiskové zprávy, 20. 7. 2007). Mám na mysli názor, že Terezka měla zůstat zavřená na psychiatrii celé prázdniny a dostávat skotské střiky, až by z ní tu tvrdohlavost vyhnali. Když by nepomohly 2 měsíce týrání, tak by se prostě pobyt prodloužil na neomezenou dobu, dokud by Terezka "nezměkla" a nezačala mít ráda svého otce. Prohlásil, že prý soudce udělal chybu, že povolil tlaku veřejnosti a politiků a nechal ji přemístit "jen" do léčebny v Říčanech, tamní pobyt prý stejně dítě nenapraví. A to je prosím názor "ctihodného" psychiatra-důchodce! Takhle to tu vypadá téměř 18 let po sametové revoluci - ještě, že jsem stará a děti mám dávno dospělé!
Pošahaných
(Renata S., 8. 9. 2007 23:59)a extrémních lidí je v naší společnosti dost, ale nejvíce zarážející je na tom to, že jim naše úřady dávají zelenou a řada lidí jem ještě k tomu fandí. Kreténismus vládne Českem, a to bohužel těmi nejvyššími posty počínaje...
Milující otec
(Renata S., 8. 9. 2007 22:58)
Citace z deníku Týden k propuštění Terezky do dočasné péče maminky:
"To, zda se bude Tereza moci věnovat nadále sportovní činnosti, je před stykem s otcem problém zcela marginální", řekl právní zástupce otce Dub. "Pokud však bude svěřena do péče a výchovy otce, asi to nebude možné, protože by to pro něho bylo organizačně náročné!"
No comment .............
pro delfína
(Chachar, 8. 9. 2007 20:24)Delfínům odjakživa vždy tykáme, neb jsou to hned po ženách druzí ineligentní tvorové na planetě. :)))
pro Jirku
(Atllanka, 8. 9. 2007 20:20)I nás zajímá ten posudek, klidně ho tu zveřejníme pošli, pošli, ano?
To Jirka
(Vlasta, 8. 9. 2007 20:10)
Vážený pane Jirko, můžete mi ten znalecký posudek, kde je napsáno, že matka manipulovala s dítětem, přeposlat?
Pošlete mi to na e-mail: sqe@sqe.cz
Přeji hezký večer.
To Delfin
(Jirka, 8. 9. 2007 19:24)
Neutíkej z těchto stránek. Já se docela bavím kolik "omezenců" se dostane k internetu. Tedy myslím ty co nazývají soudce Sládka "kreaturou". A že titíž Tě posílají dopr..., plivou na Tebe a nazývají Tě hyenou to jsou vlastnosti jim vlastní.
V jednom s nimi souhlasím. Terezka nepatří do žádného zařízení kde byla omezena na svobodě. Jak se dalo předpokládat a vyplynulo ze znaleckého posudku tak s ní manipulovala její matka. A manipulace to jest psychický teror. Psychický teror jest týrání a to jest trestní čin. Takže omezena na svobodě, čímž myslím kriminál by měla být její matka.
A pro supy co se na mne vrhnou podotýkám, že vůbec nejsem zainteresován ani přes ten svaz mužů. Jen sleduji okolí a vím jak dopadnou děti s kterými matka zachází obdobně jak je zacházeno s Terezkou.
Trocha sci-fi, ale k zamyšlení řešení
(Vlasta, 8. 9. 2007 12:00)
Protože je s podivem, kolik je zastánců tohoto rozhodnutí soudce Sládka a také různé indicie - jen si přečtěte dnešní (8.9.2007 a včerejší právo 7.9.2007)- začínám uvažovat nad tím, že je tu celý komplex zájmů různých skupin lidí a Terezka je jen osudově Pilotním projektem.
Co však mne mrazí a tane mi v podvědomí je taková jednoduchá paralera:
Každý atak na jinou kulturu byl doprovázen nejen násilím viditelným, ale i atakem na pilíře duchovní této kultury. Tak si můžeme (s trochou fantazie) i v případě Terezky dosadit plíživý Islamismus ve své podstatě - potlačení základních práv a především biologických práv ženy a ženského principu vůbec.
Všichni teroristé jsou méně nebezpeční, jak tento plíživý prvek Islámu. Málokdo si uvědomuje toto nebezpečí, ne nadarmo jeden islámský radikál hrozil:
"Dobudeme Evropu dělohami svých žen". Přesně ve smyslu "svých" žen. Tedy žen, které jsou mužem-pánem zcela ovládány a kontrolovány. Žen, na které je pořádán "hon", pokud se tento princip zdá být "ohrožen". Proto je pořádán od soudce Sládka "hon" na maminku od Terezky, neboť ta je typickým nepřítelem každého muže vychovaného v duchu Islámu: Samostatná, ekonomicky zdatná, pěkná žena. To, že sama ona nahrává právě plíživému Islamismu tím, že přestala užívat svou "ženskost" vůči mužům je také jedna z příčin, proč Terezka dospěla tam, kde je. Ale není to příčina prvotní. Prvotní příčina je v tom, že s novým systémem (po revoluci v ČR) se prudce změnily hodnoty mezi lidmi a hlavně : Naprosto zmizela láska v pravém slova smyslu u některých lidí. Láska především k sobě. Až lidé zase najdou lásku každý sám k sobě, najde ji i ke druhému a projeví se úctou a snahou o porozumění a dohodu s druhým. A po rozpoznání příčiny, je tu i ŘEŠENÍ:
A toto řešení chce experimentálně vytvářet s dospělými má kamarádka - učitelka mateřské školky-která to má srovnané jak ve své profesi, tak ve svém rodinném životě. Zakládá školu rodičů. A tam by mohli začít docházet rodiče dětí. A ne, aby byly děti převychovávány. Napřed je třeba touhy rodičů sebe převychovat - a až nabudou úctu k sobě, pak ji mohou užít ve vztahu k jiným a dítě až uvidí vzájemnou úctu rodičů - přirozeně ji přijme za svou. To vidím jako smysluplné řešení a pokud nás v tomto projektu můžete podpořit (nikoliv penězi), čímkoliv, co Vás napadne, že by pomohlo k prosazení, bude skvělé.
Kdo chce znát podrobnosti, pak pište na: sqe@sqe.cz
admina
(delfin, 7. 9. 2007 19:49)kazdy kdo zde projevil jiny nazor, dostal nalepku..Nestojim o diskusi na strankach, kde si hraje na mocipana namysleny hlupak. Navic o tykani si s Vami vubec nestojim, cao..
Milý Delfíne,
(Atllan - admin, 7. 9. 2007 19:13)
nejsem jen admin, ale i spolutvůrce těchto stránek, hulvát a sprosťák zde není vítán, nick ronin byl sprostý a ty jsi také - rovněž tě napomínáme....
Jestli se tu chceš vyjadřovat k textům, tak se vyjadřuj k nim a nebo diskutuj s někým, kdo tu věcně diskutuje, a chovej se slušně - ne jako např. zde: 07. 09. 2007 05:23.
A rovněž ti radím, nekritizuj ty, na jejichž poli oráš - to ti nepřísluší.
Pokud to nepochopíš a budeš opakovat svoje sprosté výpady, budeš zablokovaný.
delfíne
(kofola, 7. 9. 2007 19:07)Pokud Roninův komentář o dělohách a přechodech považuješ za slušně podaný protinázor,jistě se ti jako slušné bude jevit i to,co ti poradím: Jdi do pr...
admin
(delfin, 7. 9. 2007 18:28)Vase naprosto nekorektni vmiseni se do teto diskuse je podivne. Pokud umoznite verejnou rozpravu o nejakem problemu, jakym pravem vyhrozujete diskutujicim, kteri maji jiny nazor nez vy? Pravem moci admina, kterou muzete pouzit k ovlivnovani? Dost politovanihodny pristup, zvlaste vase slova "svinite diskusi", v reakci na slusne podany protinazor..Na tomto serveru se daji precist casto zajimave i objektivni nazory, coz neplati pro tuto diskusi. Na zaver, jste zena? Pokud ano, zkuste byt zenstejsi..
Dopis JUDr. Sládkovi
(Vlasta, 7. 9. 2007 16:48)
Adresát:
soudce JUDr.Sládek Miloslav
------------------------------------
Vážený pane soudce,
přečetla jsem si článek v Právu (ze dne 7.9.2007), kde se vyjadřujete ke kauze Terezka. Nechci komentovat tento článek ani kauzu. Ráda bych však znala od Vás odpovědi na tyto otázky:
1) Zvážil jste, při svém rozhodování to, že dítě potřebuje mít svůj koutek, své zázemí a že to je možná to, co bylo rozhodující v postoji Terezky vůči tatínkovi? Tedy ještě jasněji zní má otázka takto: Zvážil jste, že DOMOV je to místo, kde máme bezpečí, své věci, své malé tajnosti a radosti a že u dětí je DOMOV to nejpodstatnější pro další psychický vývoj? Že domov je i MÍSTO, kde spí,pracují, odpočívají?
2) Zvažujete při svém rozhodnutí i to, že pro člověka platí nejen zákony té které společnosti, ale i biologické zákonitosti? Tedy má otázka směřuje k tomu, co je vlastně tak nenormálního na tom, když dítě je "závislé" na své matce? V přírodě to tak je téměř u všech živočišných druhů, myslím si, že vyjma pár výjimek.
3) Dovedete si představit, jak otec, pokud svěříte Terezku výhradně do péče otce, bude Terezce vysvětlovat, co se s ní děje, až začne mít menstruaci? Anebo, jak jí sdělí vlastní pocity o tom, proč ji v tomto období bolí prsa, jak jí sdělí všechny ty pocity a zmatky, kterými každá žena při dospívání prochází? jak ji to sdělí, když to neprožil? Jak bude s Terezkou její tatínek sdílet "ženské" záležitosti, když se nedokáže ani usmát na svou bývalou ženu?
4) Proč píšete, že mnoho řešení jiných, než jste vybral Vy sám, se nenabízí?
Já znám minimálně 3 další řešení. Pokud je chcete znát, jsme připraveni spolu s učiteli-vychovateli je Vám nabídnout!
5) Uvědomujete si, co jste způsobil svým rozhodnutím? Uvědomujete si, že každé jiné řešení by bylo adekvátnější bez toho, aby porušovalo psychiku dítěte, pocit bezpečí pro dítě, že jste dítěti vzal jistotu, vydal jste ji všanc cizím lidem, vzal ji volnost - to vše jste vzal Terezce Vašim rozhodnutím Vy, vážený pane soudče. Nikoliv rodiče, nikoliv matka a nikoliv otec. Vaše rozhodnutí vzalo Terezce svobodu. A Vy zastupujete náš stát, což není jen pojem, tam patřím i já, tam patří i ostatní daňoví poplatníci. A Vaše rozhodnutí nás všechny stálo nemálo peněz. Proto se ptám, za nás - za všechny :
6) Kolik stály dosud náklady na kauzu TEREZKA SMUTNÁ, včetně všech výdajů na znalce, pobyt Terezky v Olivovně, náklady na ostatní odborníky, kteří měli prokázat syndrom nemoci, která u nás neexistuje, ale je uměle vykonstruována? Kolik?
Předem děkuji, že mi odpovíte na tyto otázky. Jste sice soudce a jako takový se nemusíte nikomu odpovídat za svá rozhodnutí, ale zcela jistě by daňový poplatník měl alespoň vědět, kolik za takové Vaše rozhodnutí platí!
S pozdravem a očekáváním Vaší odpovědi
Ing.Vlasta Čudanová
A tento protest
(Renata S., 7. 9. 2007 13:31)by mohl napomoci k zahájení šetření, na základě čeho a kým je financována liga "štrasburských otců!, která, ač valná většina z nich jsou nezaměstnaní, je vždy ve všem napřed a všechno předem ví, ale přitom se jedná o skupinu násilníků s jednoznačně prokázanými agresívními sklony, jak se i na Tiskové konferenci, konané dne 12.7.2007 ve středisku ProFem vyjádřila paní Anna Čurdová.
Oprava v textu
(Vlasta, 7. 9. 2007 12:47)
Místo Syndrom daňových poplatníků patří pochopitelně Syndrom zavrženého rodiče..ale docela to do textu zapadlo:
Syndrom daňového poplatníka je vlastně to, co Havel jednou nazval : "Blbou náladou". Protože si tady za naše peníze dělá kdekdo, co chce a jsou to mnohdy takové nehoráznosti, že zdravý rozum se začíná kalit..
Protest daňových poplatníků
(Vlasta, 7. 9. 2007 12:45)
Domnívám se, že velmi účinné by bylo, kdybychom sepsali protest daňových poplatníků - viz níže o mrhání prostředků na vytváření důkazů o neexistující nemoci v tzv. Syndromu daňových poplatníků. že bychom tedy pohrozili vládě, že pokud bude v platnosti usnesení vlády 1108 z roku 2004 na základě kterého soudce rozhodl (tedy opřel se o něj) jak rozhodl, že přestaneme platit daňe, pokud se bude takto plýtvat! Navrhneme řešení - tedy nikoliv převýchova dítěte, ýbrž převýchova rodičů s tím, že si ji musí hradit sami a mohou si vyhledat různé druhy terapií (sama navrhuji metodu "Kruh srdce", anebo "Školu rodičů" - mé kamarádky, mimo jiné učitelky mateřské školky, která také vychovala 3 děti a se svým manželem žije v nádherném vztahu), ale musí si je do určitého termínu vybrat, jinak ji vybere soud! V případě, že nebude terapie účinná zvolí se jiná.. Ale vždy hradí předem a na půl oba rodiče..
To je můj návrh. Dítě bude přizváno až tehdy, dostanou-li rodiče kladné "vysvědčení" z "prvního stupně".
Mezitím bude dítě svěřeno do péče matky, protože je to biologicky přirozené. Pochopitelně, pokud matka je řádnou matkou. To je návrh, jak už nikdy nedopustit zavírání dětí - chcete-li se k tomuto návrhu a sepsanému (posléze) dopisu na vládu (sepsaného jako stížnost na Ministerstvo spravedlnosti, které dopouští takovéto plýtvání penězy, stížnost na Městský soud v Praze ) pište mi na e-mail: sqe@sqe.cz
To Delfin III.
(Renata S., 7. 9. 2007 10:22)a za těchto okolností jste Vy Roninové, Delfinové, Chocové, Sládkové atd. přesvědčeni, že Terezka bude milovat svého otce na "jeho a Váš rozkaz"!
to Delfín
(kofola, 7. 9. 2007 10:21)Tak to mi do toho tedy něco je. Pokud někdo prostředky z podpory,kterou mu vyplácí stát z peněz daňových poplatníků,tedy i mých a tvých,používá k tomu aby týral dítě,očividně je nepotřebuje a mě pobuřuje to že se na tom,byť nedobrovolně podílím tím,že na to svými odvody přispívám.Protože podpora na tohle panu Chocovi nemůže stačit,je velmi pravděpodobné,že má nějaké "černé" aktivity a nezaměstnaný je čistě tendenčně,aby nemusel na Terezku víc platit.
paní Renato,
(Vlajar, 11. 9. 2007 9:05)