Otevřený dopis - výzva
Vážený pane
předsedo Soudcovské unie ČR!
16.2 - Dítě má právo na zákonnou ochranu proti takovým zásahům nebo útokům.
37. -
Státy, které jsou smluvní stranou úmluvy, zabezpečí, aby:
b) žádné dítě nebylo nezákonně nebo svévolně zbaveno svobody. Zatčení, zadržení nebo uvěznění dítěte se provádí v souladu se zákonem a používá se pouze jako krajní opatření a na nejkratší nutnou dobu.
Diskuze ke kauze Terezka pokračuje zde
Komentáře
Přehled komentářů
píšeš: "po 7 letech jsem si myslel uplně totéž a byl jsem na vrcholu štěstí přušvih začal až 2 roky poté, ale dtžím palce"
A jsi si jistý, že stejně šťastná byla i partnerka? To je totiž to ono, myslíte si, že to co vám říká žena, jsou nějaké plky ženské vrtochy a kdo ví co, ale ono to kape, a kape... a kape.... a jednoho dne přeteče, a už to zpátky nenaleješ.
vinhifi
(Jan Havel, 10. 7. 2007 12:27)Opět se mýlíš, sám jsem z rozvedeného manželství a můj otec mě právě nutil každý druhý víkend pobývat s ním, byl jsem kluk, co chtěl hrát s klukama na plácku za domem fotbal a musel jsem každý druhý týden sednout do auta a jezdit po ZOO a jiných "atrakcích" - s otcem se dnes nestýkám, mělo to pro mě nádech nepříjemné povinnosti, a hned jak jsem nemusel, skončil jsem s tím. Asi si nepamatuješ na dětství, jinak bys věděl, že tu povídáš hlouposti. ta žena, s níž máš děti, tě prostě přestala mít ráda, i to se stává, tak přestaň naříkat, a najdi si jinou, třeba se ti to podaří podruhé lépe.
Václav
(vinfifi, 10. 7. 2007 12:20)po 7 letech jsem si myslel uplně totéž a byl jsem na vrcholu štěstí přušvih začal až 2 roky poté, ale dtžím palce
Jan havel
(vinhifi, 10. 7. 2007 12:17)Hmmm no tak tady by přišel jeden chlap, o kterém by ženy říkaly , že se na vše i svoje děti vy.... Já si nestěžuji a svoje děti si ziskám... ale vám, nastěstí ty praktické zkušenosti chybí....
pro Herodes alias Jirka
(Atllan - admin, 10. 7. 2007 12:17)
žádám bez urážek, a nepsat pod více nickama!
Je to stejně podvodné, jako osočování žen z nelásky k dětem - a navíc vypovídá to o tobě, víc než si sám myslíš.
Děkuji.
pro Václava
(Jan Havel, 10. 7. 2007 12:12)Nejsem žena, a vidím, že tomu je naopak, zřejmě tvá druhá žena je submisivní, co uděláš, když se ti vzepře jako ta první?
pro vinhifi
(Jan Havel, 10. 7. 2007 12:10)
Nemůže se mi to stát, nikdy bych svou ženu ani děti k ničemu!!! nenutil, chápeš to? Odešel bych středem a ani polovinu majetku nechtěl - jsem asi ze staré školy, ale vím to jistě!
Chlap si nestěžuje a nefňuká, jako ta svíčková bába na hrobě klasika, co už tu jednou padlo.
Je mi líto, ale dítě patří tomu, kdo ho nosil pod srdcem, a to je matka. tak to v přírodě u savců je, a člověk není výjimkou... Snad jen ve velmi vyjímečných případech se stane, že žena není z nějakých důvodů se o dítě řádně starat, alkohol, nemoc, drogy.... pak to je něco jiného, po úspěšném vyléčení by ale měla mít děti zpět! To je můj názor, a vás, co psychicky týráte současné i bývalé ženy a jejich děti, mi není ani líto, vy jste totiž absolutně selhali ve všem, a viníte za to každého jiného než sebe, je to naprosto jasné, koukněte se na sebe pohledem těch žen, o kterých tak špatně smýšlíte. Jestli ve vás zůstal aspoň kousek empatie a soudnosti, zděsíte se, co uvidíte!
Pro milující ženy
(Václav, 10. 7. 2007 12:10)Milé dámy. Je mi zle z Vašich nenávistných příspěvků. Vy nemáte rády své děti, ale přes ně si vybíjíte svou nenávist na tom, koho jste kdysi nad sebe připustily. Chudáci Vaše děti. Stejně jako moje z prvního manželství. Naštěstí má druhá žena je již naprosto normální, pohodová a prožíváme spolu již 7 let téměř dokonalé štěstí. A věřím, že i kdyby někdy v budoucnu došlo k průšvihu, tak tuto vzácnou osobu ani nenapadne, aby našeho společného syna štvala proti mně. Jen je mi líto všech dětí, co musejí snášet hysterické úchylky svých matek. Mějte se dámy fajn a svou zahořklost vůči světu si užívejte dle libosti. Jen doufám, že už žádnou z vás ve svém životě nebudu muset potkat. Jednou to bohatě stačilo.
pro Janu
(Eva, 10. 7. 2007 10:36)Máš pravdu, kdo to zavinil, to nevidím. Viděla jsem reportáž v TV, četla pár článků. Ale do hloubky tohoto sporu nikdo z nás nevidí. Tady by skutečně měli nastoupit psychiatři, ale ne na nevinou holku ale právě na oba rodiče. A podle výsledků jejich vyšetření, ať nastoupí zákon. Pokud na to nějaký existuje...
Modré tužka
(vinhifi, 10. 7. 2007 10:27)jeho právo ( p. Choc) je mu upíráno 10 let. mně bylo méně, také mě se zastala soudkyně a pohrozila , že manželce odebere děti. Od té doby byl relativně klid.
pro Jan Havel
(vinhifi, 10. 7. 2007 10:22)Na rozdil od své manželky mám svědomi vůči dětem naprosto čisté... ono to koneckonců nebude tak dlouho trvat a odejdou ke mě dobrovolně a bez soudu. Libi se mě ovšem tvoje jistota že se ti to nemůže stát, o to horší bývá náraz na tvrdou realitu. Pak ti všechny ty "směšné organizace" budou náramně dobré
pro Evu
(Jana Nová, 10. 7. 2007 10:04)
No a kdo to zavinil, to jako nevidíš?
A myslím, že soudruh Choc by měl být spíše trestně stíhán, za poškozování zájmů a svobody své dcery... ale asi to málokdo vidí... bohužel :(
Četl jsem zde uváděnou knihu .... a muž ti vládnouti bude, a myslím, že to je jen slabý odvar toho, co se doopravdy děje, psychopatů mezi muži je více jak 60% !
vinhifi
(modrá tužka, 10. 7. 2007 10:00)
přestaň zachraňovat svět, Done Quijote.
Kdyby se Choc choval od zčátku jako táta a nevyváděl jako by Terezka nebyla jeho a chtěl jí, nebavili jsme se tady. Zavinil si to totálně sám. Spousta rodičů jsou rozvedení a děti spokojeně bydlí střídavě u obou.
hi hi hi
(Chachar, 10. 7. 2007 10:00)Máte smůlu, hoši - dorůstá generace holčiček a chlapečků, kteří to vaše tyranizování doma viděli, a hlavně ty holčičky si to zapamatovaly... už vám pšenka dokvétá, a to nemůžete strávit! :))
genialita
(vinhifi, 10. 7. 2007 9:56)libí se mně jak zde přitomné ženy maji patent na vychovu děti a přitom neznaji zákan. Ono totiž nejde o to zda se nedělit či dětit děti. Jde o to že role obou rodičů je nenahraditelná. Každy totiž umi něco jiného a dítě bez mužského vzoru je ve svém vývoji ochuzeno. Myšlenka, že muž je jen zdroj alimentů a tím že žena dostane dost peněz že to stači na dobrou výchovu, je směšná. Role obou rodičů je nezastupitelná, proto jí chrání zakon a nyní dokonce i naše soudy . je pravda že role obou rodičů se s věkem mění, Pokud je ditě malé je role matky nenahraditelná, . Ale s postupujicim stařím se role obraci a pravě otec je spiše schopen připravit ditě do prostředi dospělých, napřiklad tím že je schopen nést určité riziko činosti, kterým by se matka vyhla. Tím je do života lépe připravenmo něž výhradní péčí matky, Takže ty z vás, které tady bojujete za výhradní právo na výchovu matkou snižujete šance děti na uplatnění v dospělosti. Až že rovnocený podíl na výchově se dlouhodobě odvědčil je zřejmé z úrovně evropské civilizace ve srovnání a arabskou do 15 století byli arabové před námy a nyní jsou zoufale za námi. tím že potlačíme roli otce ve výchově, ztratíme konkurenční výhodu
Ona je On, On je kdo ??
(Jirka, 10. 7. 2007 9:56)Myslím, že již jiní pisatelé správně napsali s kým tu máme čest. Jdu radši do rozumnějších krajin
Pro Janu
(Eva, 10. 7. 2007 9:55)Proč i matka? Protože, i když je v právu, je v takovém presu a stresu, že tuto pomoc rozhodně potřebuje. A nemusí se za to stydět. Byla jsem několikrát obeslaná k soudu i na policii, musíš to absolvovat, protože všichni čekají na tvoji chybu. Je to obrovský nápor na psychiku, ať už je matka v právu nebo ne. Nebo ať je otec v právu nebo není. Všechen ten stres pak vede ke zkratkovitému jednání a končí to dítětem na psychiatrii. Proto si myslím, že pomoc psychiatra potřebují oba rodiče.
Jiříčku
(modrá tužka, 10. 7. 2007 9:52)tebe holky ve školce štípaly a souška úča si na tebe zasedla, viď, a proto je pro tebe žena jen oběť. Musíš jim přece vrátit to co ti udělaly.
pro vinhifi ještě
(Jan Havel, 10. 7. 2007 12:31)