Milý antiamerický a antiradarový občane!
Nick byF na těchto stránkách v komentáři mimo jiné píše:
"Nyní ohýbáme hřbet znova. Před Američany. Nepopírám, že sametová revoluce
byla spíše sametová "revoluce", ale postkomunisté nezmizí a rozhodně
je ani neohrozí americký radar na našem území...." celý komentář zde
Nechceš-li účinně pomoci, tak aspoň vědomě neškoď!
Komentáře
Přehled komentářů
Člověka vždycky potěší, když tady,mezi tou spoustou ignorantů a závistivých provokatérů, potká někoho normálního....
a jeste neco
(Jirka, 10. 8. 2007 5:00)kdosi tu psal cosi a kapitalismu jako o zlu, jen ja ja ja muj prospech, moje penize... ja treba uznavam Adama Smithe a ten napsal ze snaha individui snazici se o maximalizaci zisku vede paradoxne k nejvetsimu blahobytu spolecnosti!
samy kecy
(Jirka, 10. 8. 2007 4:49)
ja nevidim jedinej duvod proc by tu ten radar byt nemel!
podporovat valku... nikdo to nenecha zajit tak daleko aby USA a Rusaci proti sobe valcili, to by byl konec vseho, berme to tak ze zas tolik vygumovanej nikdo neni
jakysi zareni... nikomu to vadit nebude, mobily sou daleko horsi
cizi zakladna... 200 laborantu nas ohrozi na suverenite ze z toho nebudu noci spat
mates:
jo a kdyz pises o tom Vietnamu tak zkus neco trochu z reality a brat to jako status qou, sou na tom ted tak hospodarsky dobre ze jim amici zavidi
pak kdosi psal cosi a lvim podilu cccp... kdyby jim tam amici neposlal tisice tanku, letadel a jidla tak by to tak slavny nebylo! Uz se tu nebudu dal rozepisovat, nenasel sem tu snad jedinej argument proti, ktery by se nedal ubit fakty
Ano radaru !
(Mario Borg, 17. 7. 2007 17:41)Ano souhlasím s výstavbou USA radaru. Myslím si, že američané vybrali velmi vhodnou lokalitu v Brdech. Určitě radar bude výstrahou všem, kteří by chtěli na nás utočit. My a USA hoši budeme připravení a odveta je nemine. Divím se všem antiradaristům, že nechápou význam tohoto ekologicky čistého radaru pro naše hlavní město. Více radarů na naše území. Co čech to mutant ozařený radarem !
ano nebo ne?
(p.jonas, 18. 6. 2007 22:32)Milí všichni. Radar ano. Proč ano? A proč ne? Přeji všem hezký den.
jsem PRO
(Wasil, 3. 6. 2007 17:45)rusy a islam je zlo, s kterim musime bojovat mensim zlem!
Proč máme jen jednostranné informace?
(Editorm, 31. 5. 2007 11:00)
Proč tu nikdo ještě neuvedl, že radar bude sloužit pouze pro navádění raket, které se budou snažit zničit již vypuštěné rakety s cílem zabíjet?
Tento radar bude přeci vysílat pouze v případě, že hrozí ohrožení lidských životů.
Na stále monitorování slouží úpně jiné typy radarů, které jsou umístěny na amerických vojenských lodích a letounech.
Ano vysílací paprsek tohoto naváděcího radaru je sice silný, nicméně je velmi úzký a vysílá vysoko nad zemí. Takže může ohrozit max. lidi v letadle, které mu skříží v daný okamžik dráhu (což je samo o sobě dost nepravděpodobné).
A co je daný okamžik přijatelnější"?
Potencionální ohrožení pár lidí v letadle, nebo ochrana mnoha lidí, na které již letí raketa?
Rád bych se zeptal aktivistů proč všude uvádějí stop radarům a základnám? Ono má snad u nás být základen a radarů více??? Co já vím, tak se jedná o jednu malou základnu s jedním radarem.
Proto se tedy ptám: Proč se všude podávají jen jednostranné informace? Proč se stejný prostor v médiích, jaký je věnován odpůrcům nedává i druhé straně, aby odborně vysvětlila, jak se věci vlastně mají? Je to jenom politický boj, nebo je v tom i něco jiného?
Nebo je to pouze dáno tím, že mi češi jsme zvyklí pouze brát a pokud mužno nic nedávat? To je bohužel hold takový náš národní sport, který je u nás pěstován léta letoucí.
V této zemi totiž ani většina lidí neví co je to osobní zodpovědnost, natož aby ji měla.
Toto je můj osobní názor. Podotýkám, že jsem nikdy nebyl v žádné politické straně a v žádné asi ani nikdy nebudu. A stejně tak jak mi vadilo ližprdelnictví vůči rusům, tak mi vadí i vůči američanům. Nicméně otázka radaru, dle mého, do tohoto "podlézání" nespadá.
Zajímavý poznatek
(Evil, 28. 5. 2007 22:52)
Proč je tady v diskuzi tolik lidí co nemají rádi radar?
Protože tu přišli ze serveru novinky.cz -> noviny právo -> rudé právo :)
Video
(Mike, 28. 5. 2007 9:35)
Jinak video je super! :)
A americanum muzeme byt opravdu ze lecos vdecni a z podpory a omlouvani islamu u nas je mi velmi zle.
Mas pravdu
(basnik, 27. 5. 2007 20:11)Ja mam na to co tu pises uplne stejny nazor. Ti dementi co pisou na novinky.cz jsou zakomplexovane nuly, ktere nedokazou pripustit, ze je nekdo schopnejsi nez josu oni.
ha hmm....
(adal, 26. 5. 2007 10:51)V podstatě se pod obsah článku mohu podepsat. Otázka ohledně radaru by neměla znít "ANO nebo NE?", ale "Za jakých podmínek, kde a kdy?". Jinak všem rudým bratrům doporučuji ozdravný výlet do KLDR a více vzdělání jakož i úrovně obecně.
Radar ANO
(Radis, 20. 5. 2007 3:24)Také souhlasím s autorem článku a naprosto souhlasím s umístěním radaru na naše území. Všichni Ti řvouni, co křičí proti radaru si neuvědomují, že největší nebezpečí nám hrozí právě z východu a ze zemí islámského světa. Když tu Sověti měli umístěné rakety s jadernými hlavicemi, měli tu své základny a tisíce vojáků to jaksi těmhle antiradaristům nevadilo. Ale radar, který nás má chránit před ůtoky islámských extrémistů jim strašně vadí. Proto říkám své ANO radaru.
Váleční štváči
(Velká holka, 19. 5. 2007 18:57)Děkuji, video je skvělé a článek taky! Bohužel vědomých škodičů je v naší společnosti pořád dost - oni nějakým způsobem ztroskotali, proč by se mělo jiným dařit? :-(
Ahoj Jirko
(kofola, 10. 8. 2007 13:01)