Americká armáda
Dobré odpoledne.
Děkuji Vám, že jste tady. Také děkuji všem členům Konzervaitvní strany za pozvání. Chtěl bych Vám něco říct o americké armádě. Naše republika se narodila roku 1918, 28. října. Kdo stvrdil svým podpisem, že naše republika se právě toho dne narodila? Byl to president Wilson - Američan. Za 2. světové války, když bylo nejhůř a kdy už jsme opravdu nevěděli co dělat, přišli Američané také na pomoc. Kdo osvobodil Prahu? To nebyli Rusové - ti už přišli po všem. A nikdo nemluví o tom, že Vlasovci, ti tam udělali více práce než celá sovětská armáda…
O cestování po USA - čtěte zde :)
Dneska, když Američani vidí, jak to všechno v celém světě vypadá, že už skoro každý má nějakou raketu a straší celý svět, že může vystřelit a dosáhnout již 2000 km… My se o tom ještě bavíme a přemýšlíme, jestli bychom radar měli mít nebo ne? Osobně se divím Američanům, že mají takovou trpělivost se s námi o tom bavit. Zažil jsem tam 40 let a neviděl jsem a neslyšel jsem o žádné lepší demokracii, než je ta americká. Také to není perfektní, ale přišel někdo s něčím lepším? Zatím ne. A tito lidé nám nabízejí, že nám sem dají radar kvůli ochraně - a nejen kvůli ochraně amerických nebo evropských států, i my do toho patříme, je to i naše ochrana.
Byl bych jen šťastný, kdybyste si to všechno rozmysleli a přehodnotili to a až
se bude o tomto jednat a třeba hlasovat, abyste zvedli ruku, abyste tam dali
ten svůj podpis. Prosím Vás - tohle říkám kdykoli někde mluvím - prosím Vás:
choďte k volbám!
Volby, to je tak laciná a jednoduchá zbraň! A je to legální! My jsme to nedělali s legálními zbraněmi. My jsme si nemohli dovolit, v těch letech když my jsme mysleli, že si můžeme vybojovat svoji svobodu - to se nemohlo dělat volbami, protože tady žádné volby nebyly. Tady byli komunisti a komunistické zákony - všechno jen „drž hubu“ a „drž krok“, jinak to nešlo. Tak teď, když už máme jakousi demokracii - není to ještě to nejlepší, já vím… musíme tomu ještě hodně věnovat pozornost, hlavně justici… - tak prosím Vás, když budou nějaké volby: volte, volte volte! Ještě žádný stát na světě si nedobil něco tím, že nechal rozhodnutí na někoho jiného.
Myslím, že podporovat americký návrh, abychom tady měli radary, že to je jedna z nejlepších věcí, která se nám stala v posledních 200 letech. Děkuji Vám. A běžte k volbám…!
Milan Paumer
Předneseno 26. dubna 2007 v Brně na veřejném shromážděn „Radar? Jen malá splátka za svobodu!“ na podporu zřízení radarové stanice armády USA na území ČR pořádaného Konzervativní stranou (www.konzervataivnistrana.cz).
Čtěte také: O osvobození - Na rovinu
BONUS - Soubory PPS ke stažení - DOWNLOAD
Americká raketová základna v Brdech
*
*
*
Komentáře
Přehled komentářů
Děda zažil američany v Plzni, kde ůmyslně rozbili Škodovku, to nás zrovna jako ozvobozovali,,,,,,Všude kde se objeví je jen zlo a vokrádaj celou Evropu, ať si jedou za louži a zůstanou si tam. K nám můžou jezdit jako turisti a koukat na památky, to tam nemaj, šlechtu nezažili, ale asi by to potřebovali.Měli jsme tu rusáky a amíci budou horší-dojde na ta slova věřte, už teď nám diktujou mamrdi
Re: Ameriku pryč z Čech
(Kinodrs@seznam.cz, 7. 2. 2011 21:04)To nejsou žádní mamrdi!Jsou to vzdělání lidé co procházejí světem aby bylo líp.
A ještě toto:
(Jelimanka, 26. 6. 2009 9:24)
http://blueboardeu.blog.cz/0708/na-rovinu-i-cast
To má více částí, asi to sami nepřelouskáte pitomci, tak když tak si to hoďte do záložek a požádejte někoho, aby vám to předčítal. Ale pozor, sedněte si, abyste neupadli, až se doberete konečně poznání :)))
pro lesov
(Jelimanka, 26. 6. 2009 9:19)
Jasně, tak my jsme si zvolili a ještě dnes si volíme dobrovolně socany a komouše a pak si pozveme Rusáky s tankama a Američani kvůli nám rozpoutají světovou válku.
Jsi hlupák... a byl bys k smíchu, kdyby to spíše nebylo k pláči, pitomče.
Kdo podle tebe vyhrál studenou válku a umožnil tak rozpad sovětského imperia a naší dočasnou svobodu, se kterou jak je vidno si nevíme rady, a zase lezeme pod něčí (EU = SSSR a kalifát) "ochranná křídla"?
USA nás už tolikrát zachránili...
(lesov, 26. 6. 2009 4:23)..naposledy v '68, co?! Tak kde je ten zradar hernajs, Jeli-mani a jeli-ta? :o)
Ještě k tvé osobě Ondro,
(Jeliman, 3. 3. 2008 20:27)Juknul jsem na ty tvoje stránky - to je hrůza, jsi tak hloupý, že se domníváš, že všichni ti lidé, co celý život bojovali, a umírali za tvou svobodu byli hlupáci? Ty nevíš, že za svobodu se musí bojovat, pokládat za ni životy a že ti ji nikdo zadarmo nedá, ba naopak, jen zaváháš tak ti ji sebere? Co tě doma učili? Je mi stydno, když čtu takové bláboly neopeřených jedinců, jako jsi ty a nebo ta huska Novomestská... Kvůli takovým jako ty, se porobujou odjakživa národy, kvůli zbabělcům, co si chrání tady a teď vlastní prdel a dobré bydlo, a nehledí na důsledky - po Vás potopa, že?
Ach jo
(Jeliman, 3. 3. 2008 20:19)Za Blba jsi tu ty, asi vůbec neumíš číst a pak také nevíš, o čem je řeč. Jaké máš vzdělání a kolik ti je let, že nevíš, co jsou lidi zač. Nikdo sám neobstojí a každý kdo si to kdy myslel, byl záhy přesvědčen o opaku. Naštěstí se počítáme k té lepší, demokratičtější a lépe zorientované a nejlépe vyzbrojené části světa - ty chceš patřit kam? Radar je to nejmenší, co můžeme udělat pro to, aby i naše děti mohly svobodně dýchat, a jestli jsi proti svobodě, sbal fidlátka a makej kam tě srdce táhne, zřejmě do Medvěděvo-Putinovy totality a nebo, že bys byl muslim?
teď budeme platit Americe???
(Ondra, 3. 3. 2008 16:19)
Tolik demagogií jsem ještě nečetl... Na začátek bych chtěl upozornit, že Československo mezi prvními uznala i Velká Británie a Francie - taky oficiálně. Američané nám přišli v 2 sv. válce "na pomoc", to ano, stejně tak nám "spěchali" na pomoc i Rusové. A co se týče osvobozování, tak zde byli i vojáci dalších armád. Upozorňuji, že tzv. "demarkační čára" v ČR byla předem dohodnutá linie (a dohodly si ji USA (+VB) s Ruskem) - to jen kdyby někdo tvrdil, že nás mohli am. osvobodit "všechny".
Podle logiky článku nyní budeme dalších 40 let platit americe? Nezlobte se na mě, ale argument, že radar tu mít musíme jako "oplacení" dobrých služeb američanů je ten nejblbější, který jsem slyšel. Já jsem proti radaru. Proč? Argumenty jsou shrnuty na
http://otevreny-obcasnik.euweb.cz
pro nevzdělané rusofily
(Jack R., 12. 1. 2008 12:27)http://blueboardeu.blog.cz/0708/na-rovinu-i-cast
Typický propagandou zhlouplý fanda USA
(Ivan, 10. 1. 2008 18:20)V době, kdy už Velká Britanie byla ve válce s Hitlerem onen president Wilson na projevu před univesitními studenty vysvětloval, že pro USA je mnohem větším nebezpečím než Hitler imperialismus Britské říše (tehdy bylo ještě Britské imperium mocnější než USA). (Vyhledejte si třeba v archivu kongresové knohovny.) To obvykle pravicově orientovaní mladíci nahrazující vzdělání propagandou neví, nebo nechtějí vědět. USA nikomu nepomáhaly, každý šroubek dodaný do Evropy byl zaplacen. Na půjčku vůči Velké Britanii například přistoupily USA až poté, co se přesvědčily, že Britanie už nemá žádné zlaté zásoby (kontrolou v Jižní Africe a jinde). Do osvobozování Evropy vstoupily USA teprve v okamžiku, kdy začali mít strach z vlivu SSSR. Špatně odhadli sílu sovětské armády a přesto, že jednotkám USA byl kladen jen symbolický odpor, nestačily se včas dostat k Berlínu. K poražení Hitlera SSSR nepotřeboval ani Velkou Britanii, ani USA. Zbrojní dodávky z oněch zemí do SSSR dělaly asi 2% -3% z celkové zbrojní výroby SSSR. Pravda vypadá poněkud jinak, než deklarujete na těchto, bůhví kým placených, stránkách.
pro JingleGY
(Atllanka, 10. 1. 2008 9:43)Že ty něco nepobereš neznamená, že se do hlavy uhodil ten druhý. Jsi si jistý, že máš dostatečné IQ, abys tu mohl hodnotit hrdiny Československa? Protože tím autor tohoto článku beze sporu je, a kdo jsi ty, cingrlátko, co se ani neumí podepsat, no? Napiš tady své jméno, a pak kritizuj to, s čím nesouhlasíš, ale slušně a věcně, nikdo s tebou husy nepásl. V případě dalších osobních sprostých výpadů vůči přispěvatelům budeš prostě smazán. Doufám, že je to dost jasné i pro ostatní chytráky, co si pod rouškou domnělé anonymity myslí, že mohou vše. Nemůžete, máme Vás dost, a pokud nepřijdete na to, že tudy cesta nevede, nebudete mluvit vůbec, alespoň u nás ne!
to jsem nepobral
(JingleGY, 8. 1. 2008 19:54)Jste se nekde bouchnul do hlavy nez jste psal tenhle clanek ne?
radar
(David, 9. 9. 2007 12:18)Souhlas, tady la ceska luza akorat zere, utraci,nepracuje a chodi pro socialni davky, tak at drzi hubu a delaji dal jen to co umi, chodit somrovat. Vestina troubu ani nevi co je to radar :))
Nesprávné info vytržené z kontextu
(madrabbit, 7. 8. 2007 14:08)
1)Ano, Wilson podepsal vznik naší republiky. Ale byl sám??? Zdaleka ne. Byl jednim se signatářů. tudíž není tím jediným nejvyšším.
2)To o výhře USA myslíte vážně? Srovnejte si počty jednotek na západní frontě a na východní, projděte si pohyb armád a jejich úkoly. Zjistíte, že nemáte pravdu. SSSR tehdy nesl hlavní podíl na porážce Německa.
3)Radar není obranou pro nás - není schopen zničit rakety mířící na něj. Proč by si ho jinak USA nepostavily doma (Německo, Francie nejsou nadšené, proč se tedy hádat?) Radar není NIJAK chráněn proti raketám středního a krátkého doletu (resp. čemukoliv) - první útok bude vždy směřovat proti němu, ať bude agresor kdokoliv.
4)Skutečně si myslíte, že USA jsou jedinou nadějí ČR, já myslím, že nikoliv - naší snahou by měla být nezávislá EU (včetně ozbrojených sil).
5)Co si projít výsledky testů protiraketového deštníku - účinnost asi 50%(problém je, že cílové hlavice udávaly svou polohu pomocí GPS - šance na minutí asi jako přehlédnutí slunce v poledne za jasného dne) to už není tak vynikající, že?
američané mají trpělivost
(Mates CH, 30. 7. 2007 22:40)kdyby se strochu zamyslel proč mají trpělivost, tak by ses musel dovtípit, že jim asi o něco hodně jde. A jestli si sebestředně myslíš, že o nás, tak už nevím co bych ti řekl. Velmoc, jejíž hlavní město má víc obyvatel než naše celá zem, se o takové věci nestará. A z historie vímě, že jejich jakákoliv vojenská účast je pouze zjištná, včetně druhý světový. Tímto samozřejmě nechci snižovat hrdinství vojíků US army - protože to jsou obyčejný lidi jako my a o jejich osudy se vlády zajímají pouze z populistických důvodů.
AHA
(lopol, 30. 7. 2007 7:31)
"Pan Milan Paumer je starý pán, a je to člen skupiny bří Mašínů, jsi normální?"
Tak už se nedivím obsahu, když to psal zločinec.
???
(VanHorn, 29. 7. 2007 18:54)
Bože můj, to snad není pravda. To nepsal Čech ale zaprodaný americký agent...
voxi
(tendr, 28. 7. 2007 16:14)vnucuje? Aha demokratický rozhodování je vnucování. Nejseš ty náhodou anarchista?
Ameriku pryč z Čech
(Kodl, 27. 1. 2008 15:12)