Političtí korektníci a cikánští gangsteři
Také ultralevičácká ideologie multikulturalismu přeměnila
Francii a Anglii jen pomalu ve státy, kde se slušní lidé (označovaní jako
“bílí“, ačkoliv se jedná o bílé, černé, žluté, ale jde hlavně slušné lidi)
začínají bát těch, kteří jsou takzvaně „utlačovaní„ a jsou označováni někdy
jako „barevní„ a jindy jako lidé jiné víry atd. Nikdo však nesmí říci, že se
nejedná o jinak „barevné„, ale o lidi, kteří vyznávají jiné názory a jiné
postoje než všichni ostatní. A než, což je důležité, i mnozí, zpočátku často
většina lidí jejich „rasy„ či „vyznání„.
Hloupá a agresivní ideologie multikulturalismu se jako na
prvních proviňuje právě na těch, o kterých vykřikuje do světa, že se o ně
stará.
Utečenci z muslimských států šli před desetiletími do Evropy hlavně proto, že měli naději, že zbohatnou a hlavně že se dostanou zpod spárů zaostalých vládců, kteří využívají muslimské víry jako nástroje k zotročení svých spoluobčanů, stejně jako bolševici využívali takzvaného marxismu-leninismu z zotročování a vyvražďování milionů. První generace muslimů to neměla lehké, ale v té době přeci jen platila obecně zásada, že každému se měří stejně. Byla zde naděje. Jakmile však vlády pod náporem doslova všem nebezpečných multikulturalistů kapitulovaly a vyčlenily „jiné občany„ z práv a povinností platných pro ostatní, vyvolaly krizi, kterou dnes nikdo neumí řešit. Multiklturalisté a jejich intelektuální hlásné trouby vytvořili takové ovzduší, že uprchlíkům před tyranií fanatických kazatelů začali s požehnáním vlády a občanů zblblých propagandou vládnout v nové vlasti právě ti, před kterými původně imigranti utekli. Kruh je uzavřen a dnes jsou běžně oběťmi všichni. Bílí, hnědí, černí, ale hlavně - a to hlavně - všichni přistěhovalci z muslimských zemí a jejich děti.
To samé se, jak se říká, „v bledě modrém,“ opakuje u nás.
Změna situace a obrovský nárůst vědomostní civilizace nejvíce zasáhly Cikány.
Ty, kterým komunisté zakázali kočovat a dali jim byty a peníze, ale neuměli a
možná ani nemohli změnit jejich staletími ověřenou metodu přežití: Co nejvíce
dětí, pokud možno co nejmenší styk s „jinými„, využívání každé skulinky a
možnosti, kterou najdou, opovrhování běžnou vzdělaností (oni neopovrhují jen
cizí vzdělaností evropskou, ale i indickou a každou, s kterou se na své cestě
světem setkali). Dělají prostě to, co mnohé malé a ze všech stran napadané
etnikum - co jim prospívá. Nic míň a nic víc.
Cikáni se pak stali na našem území a ve „východní“ Evropě
naprosto dokonalým nástrojem pro vytřískání co největšího politického a tím i
ekonomického kapitálu pro všechny „mulitikulturalisty“. A samozřejmě také pro
ty „nejpočeštěnější“ dosti chytré cikánské představitele.
Začalo to nenápadně. Nikdo nesmí od nějaké doby říci slovo Cikán. Cikány jsme vyzmizíkovali. Od teď budou jen Romové. Kdo bude říkat Cikán, je rasista.
Pak začala další etapa. Jak společnost bohatla, bylo stále
lehčí a lehčí získávat po vyslovení slova „romský“ odkudkoliv peníze. A
zakládání jakýchkoliv spolků „na ochranu Romů„ se ukázalo jako politicky a
ekonomicky dokonalý byznys. Všichni platí. Obce, města, stát, úřady, podniky i
Unie. A peníze jen tečou.
Dále bylo nutno Cikánům vtisknou myšlenku, že jsou naprosto utlačovaní a zároveň na ně neplatí zákon. Do hospod, kam chodili svalnatí a vyspinkaní Cikáni, často hluční a agresivní, kteří brzo zjistili, že často nemusí ani platit, vyráželi „aktivisté“, kteří za pomoci svých tmavších spoluobčanů, buď hloupých a nebo naopak chytrých a prodejných (takoví lidé jsou v každém etniku), předváděli grotesku na námět „rasističtí (čeští) hostinští„. Televize a novináři byli nadšeni! Byly senzace!
Za superluxusní lumpárnu
považuji žalobu na prodejce luxusní kosmetiky, kterému „dokázali„, že nevzal
„romskou„ uchazečku. Že takovou osobu s takovým v zhledem by nevzal do práce
ani majitel kiosku na Hlavním nádraží, nebylo důležité. Po vystoupení
aktivistů, zvláště nezapomenutelného pana Uhla v Matiční ulici, se pro ostatní
občany stala vnímanou „representantkou“ cikánského etnika tlustá, neupravená,
ječící ženština uprostřed šíleného bordelu před rozmlácenými domem. Tak se
novinářům a „aktivistům„ podařilo rozzuřit prakticky všechny ostatní obyvatele.
Cikány, s kterými jsme se setkávali v práci, na ulicích jako s kopáči, jako s
dělníky v ocelárnách, vytěsnil obrázek špinavého Roma řvoucího do televizní
kamery.
Mezitím však agresivní Cikáni, hlavně Olaši, (jak tvrdí Cikáni sami), začali tuto komunitu ovládat, tyranizovat, vydírat a ničit. Objevily se drogy a pasáci v mercedesech, vyděrači nejprve mezi vlastními a dnes už i mezi ostatními - viz Ostrava a Kladno - lichváři a profesionální cikánští zločinci. Vybydlené domy s hromadami odpadků jen dokreslují celou situaci.
Jakmile někdo, pod tlakem okolností a spoluobčanů, chce něco
řešit, strhne se kampaň. Nejprve je mediálně napadena radnice v Ústí kvůli
Matiční, pak prší nadávky presidentovi za výroky o táboru v Letech, pak vypukla
„čunkiáda“. Dneska se pořádají hony na senátorku Janečkovou a odtud už není
daleko k tomu, aby někomu „prdly“ nervy a přestalo ho bavit předstírat, že s
Cikány není žádný problém a že to jsou jen chudobkové, a je na scéně zastupitel
z Břeclavi.
Jak typické! Jak kohákovské! Jak uhlovské! Kašlat na vydírané a na civilizačním dně žijící Cikány a vytvořit si novou rasu - Romy - a dobře z toho žít. Jako francouzští levičáci a angličtí marxisté vytvořili evropské „muslimy“.
Mezitím se ovšem stalo něco nového. V Maďarsku se do sebe
pustily dvě zločinecké cikánské skupiny, byl vypálen dům, byli zranění, hned
nato došlo k bitvě mezi zdivočelými Cikány v Krumlově a předevčírem proběhl na
Moravě lynč či pokus o gangsterskou vraždu a únos patnáctileté dívky.
Co aktivisté? No nic! Totiž ano. Podají prý žalobu na senátorku. Prý Romy rasisticky urazila. Že někdo Cikány vraždí, že vznikají celé cikánské zločinecké gangy, kterých se bojí i soudci - viz kladenský případ bratrů vyděračů a lupičů, kteří zůstali nepotrestáni - to aktivisty nebolí.
Uvidíme, jak je to bude osobně bolet, až se přestanou, po
vítězství té neagresivnější a nezločinnější skupiny Cikánů, prát Cikáni mezi
sebou a pustí se do nás.
Protože bez ohledu na způsoby zachování svého etnika i Cikáni velice dobře znají a využívají „jednou není nic, dvakrát už je zvyk„.
Lichva jim prochází beztrestně, prostituování mladých
Cikánek také (stačí se projet na trase Ústí – Cheb), vybydlování celých ulic a
rozkrádání také … Takže, tak jako v západní Evropě, mladí Cikáni se k těm
„úspěšným„ přidají. Dobrovolně, nebo ze strachu.
Kdy začneme v Čechách považovat za „klidný den“ to datum, kdy shoří na ulici jen několik desítek automobilů a bude vyrabováno méně než dvacet obchodů, jako je tomu ve Francii?
Komentáře
Přehled komentářů
Univerzálny text - českýn čitaťelom odporúčam namiesto výrazov "slovenské", "Slováci" apod. dosadiť adekvátne výrazy ako "české", Češi"
Slovo Cigán je staré slovenské slovo a o výbere slov rozhodujú užívatelia jazyka, v tomto prípade Slováci. Cigáni nie sú Slováci, sami tvrdia, že predstavujú národnostnú menšinu, ktorá sa od Slovákov odlišuje napríklad aj jazykom. Nevidím teda najmenší dôvod, prečo by Slováci mali Cigánov označovať cigánskym menom Roma. Oni nás tiež volajú v svojom jazyku Gadžo a nikto z nás proti tomu neprotestuje. Porovnajme to s inými menšinami: ani karpatskí Nemci, ani Ukrajinci nás nenútia, aby sme ich označovali tak, ako sa označujú sami v svojom jazyku, či dialekte. Ale ani príslušníci iných národov neprotestujú, že ich nevoláme tak, ako sa volajú sami: Slovák nehovorí o nikom, že je Englishman, ein Deutscher, un Francais, un Italiano, etc. Myslím si, že toto vysvetlenie je pochopiteľné a celkom postačujúce. Nezaškodí tiež pripomenúť, že sa Cigáni začali nazývať Rómami vo svojom jazyku až v roku 1993 – dovtedy označenie Cigán akceptovali, a dodnes je toto vlastné meno súčasťou slovnej zásoby slovenského spisovného jazyka. Cigáni sa po cigánsky môžu označovať ako chcú, ale nemôžu nútiť Slovákov, ani iné národy, aby do svojho jazyka prijímali cigánske slová.
Bodka.
poznámka
(ronin, 22. 7. 2007 22:55)Budete se divit, ale dost politiků sdílí stejné názory( nemislím zrovna džamilu) jenom nejsou ochotni s tím něco dělat.A proč taky?! Oni mají ochranky, prachy... a navíc " je to tak nastavený" takže proč si pálit prsty,že.
zdárek
(honzík, 22. 7. 2007 18:47)tohle jediné v čem s vámi souhlasím a naprosto. tohle je svatá pravda...
Jaroslavovi
(Atllan, 21. 7. 2007 20:09)
Jardo,je mi líto,že tebou zmiňovaný příspěvek nedorazil. Skutečně nedorazil. Musel jsi někde udělat chybu při odesílání.Žádný tvůj příspěvek totiž mazán nebyl a uprostřed tvého psaní by to ani nebylo technicky možné.
Napiš to,prosím znovu. Návštěvníci Atllanky,včetně mě, si tvůj příběh jistě rádi přečtou.
Jak mě cikáni okradli o důchod.
( Jaroslav., 21. 7. 2007 19:46)
Uprostřed mého příspěvku - byla v něm jen fakta - se najednou vytratil. A tak by mě zajímalo, když jako ocelář, který dřel 33 let u pece, je smazám příspěvek o tom, že ho okradli cikáni! (Nebo jsem měl správně napsat Romové?)
Řekněte mi, k čemu jsou ty Vaše žádosti o komnetáře, když se skutečná pravdě nějak zamlží? Nebýt mé dcery, skončil bych snad jako bedomovec někde pod mostem!
Jarda
to jsem jeste nevidel
(kapisto, 21. 7. 2007 4:42)Musim rici tento clanek prsne vystihuje to co se v dnesni dobe deje kdyby si to prectl nejaky cikan nebo jak se ted jmenuji by se asi po....jen tak dal
Je to pravda...
(Petr V., 21. 7. 2007 0:18)A ono se to řešit nebude a nebude, až bude třeba v zájmu zachování nás, kulturních, vzít svůj osud "do vlastních rukou"...
Prečo Cigáň a nie Róm?
(Edada, 30. 7. 2007 10:16)